Wie kiest voor het automatisch agendasysteem van Appoint ontdekt meteen de vele voordelen voor zijn organisatie of onderneming. De applicatie is heel eenvoudig in gebruik en toegankelijk voor zowel beheerders als klanten. Merk hoe je voortaan je tijd veel efficiënter kan indelen en onnodige onderbrekingen herleid worden tot een minimum. Bovendien biedt Appoint één centraal aanspreekpunt voor jouw volledig online platform, wat het voor jou extra gemakkelijk maakt. Benieuwd naar nog meer voordelen? Lees dan hieronder wat onze tevreden klanten te vertellen hebben over de online agenda van Appoint.

Ik ben zelfstandige in hoofdberoep en ik heb een bloeiende tuinpraktijk voor yoga en healing te Outgaarden. Ik neem mijn beroep heel erg serieus. Service, professionaliteit en klantgerichtheid zijn bij mij vanzelfsprekende dingen. Voor de verdere professionalisering van mijn praktijk zocht ik daarom naar een gemakkelijke en toegankelijke oplossing waarbij cliënten heel vlot hun afspraak zouden kunnen inplannen én beheren via een online agenda op mijn website. Geen geknoei meer met opgebeld te worden op een ongelegen moment waarbij je niet kan opnemen of met het terugbellen en de klant dan op jouw beurt niet aan de lijn krijgen. Of je hebt je agenda niet bij en je moet de klant noodgedwongen terugbellen op een later moment. Je verliest er heel erg veel tijd mee en soms verlies je er ook zelfs klanten mee – zij willen graag onmiddellijk een afspraak inplannen wanneer het hen uitkomt. Met Appoint vond ik de beste oplossing. Appoint is een uiterst gebruiksvriendelijk online boekingssysteem dat bovendien qua look and feel zeer eigentijds en professioneel oogt (aangename grafische lay-out, overzichtelijke en intuïtieve front-end en back-end). Appoint zit overigens qua prijs-kwaliteit zeer goed. Je krijgt een erg professionele online agenda voor een zeer schappelijke prijs – of je nu eenmanszaak bent of een grotere onderneming, Appoint lijkt mij de perfecte keuze te zijn voor een onderneming en diens cliënteel.  Ten slotte krijg je er nog een fantastische service-na-verkoop bij. Doordat het systeem heel intuïtief werkt, kan je er uiteraard zelf mee aan de slag als je iets aan de instellingen of dergelijke wil wijzigen. Wens je toch dat men je helpt om wijzigingen door te voeren, dan kan dat! Een snel chat-bericht wanneer je ingelogd bent in het systeem, en je wordt snel verder geholpen. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook. In ieder geval is Appoint zeer snel in het tegemoetkomen aan vragen en wensen van klanten, wat niet onbelangrijk is! Petje af voor Appoint en hun mooi product, bedankt!

Caroline Rausch

Praktijk Oogstmaan

“Wij gebruiken jullie agenda nu ongeveer twee jaar. Het is een heel gebruiksvriendelijk systeem. Zo kunnen we zelf of onze inwoners heel makkelijk via de website een afspraak maken. De burgers weten ook meteen welke documenten ze moeten meebrengen en ook wij zijn perfect voorbereid! Een win-win voor iedereen!

Politiezone Geel-Laakdal-Meerhout
Politiezone

“Ik ben jullie agenda ondertussen een maandje aan het gebruiken en wou toch even kwijt dat ik zeer tevreden ben!

Het is zeer handig, de klanten vinden het gemakkelijk en een aanwinst. Zelf heb ik zoals je zei een veel lagere telefoonload!

Ik heb maar van 1 ding spijt… Dat ik het niet veel eerder aangekocht heb 😉”

Kirsten Driesen
Dierenarts

In vergelijking tot onze vorige online agenda merken we dat er sneller afspraken gemaakt en dus ook meer geboekt worden door klanten, dit is echt een vooruitgang. Zelf gebruik ik de agenda heel gemakkelijk tijdens een gesprek om direct met de klanten een afspraak in te plannen. De synchronisatie met onze priveagenda’s gaat ook heel fijn.

De gebruiksvriendelijkheid van de appoint agenda is dus top, we zijn zeer tevreden. De helpdesk is overigens ook prima, online correct geholpen, via mail en rechtstreeks contact worden we door u ook elke keer snel en correct geholpen, super!

Kortom, Appoint …zeker een aanrader👍🏻

Simone en Ray

Tatsu-Tattoo

We zijn gestart met de agenda online. We hebben de klanten hierover nog niet geïnformeerd en toch stonden er vandaag al een paar patiënten geboekt door de klant.

Ze hebben het dus al gevonden!

Bedankt voor de hulp!

Nele Van Den Bosch
Dierenarts

Ons bedrijf, Hauwytrans BVBA – Luchthaven- en personenvervoer, gevestigd te Leopoldsburg maakt bijna een jaar gebruik van deze gebruiksvriendelijke agenda.
Elke chauffeur heeft zijn persoonlijke agenda met daaraan gekoppeld een tele-secretariaat vanwaar alles gestuurd wordt.
Deze agenda is een meerwaarde voor onze firma en een absolute aanrader!

Appoint…alvast bedankt voor de sublieme ondersteuning en service.

Toppie!

Franky Hauwytrans
Taxi – en luchthavenvervoer

“Sinds ik gebruik maak van de Appoint online Agenda is het werken veel aangenamer voor mezelf, de klanten en de patiënten. De wachttijden zijn een heel stuk minder geworden en ik bereik meer nieuwe klanten. De klant apprecieert de plotse omschakeling van vrije consultatie naar enkel op afspraak ook heel erg, dat blijkt uit hoe vlot het loopt. Binnen de week maakt al 70% van de klanten een afspraak. Het systeem zelf is heel gebruiksvriendelijk. Ik als computerleek kan er heel gemakkelijk mee werken. Ook grote pluspunten zijn de app voor je smartphone, dat de klant niet moet inloggen en je snel kleine aanpassingen kan doen als je weinig tijd hebt. Kortom een vooruitgang voor mijn praktijk!”

Valerie Gielen
Dierenarts

Vraag nu uw online demo sessie aan

en ontdek zelf alle voordelen van Appoint.

Test de verschillende mogelijkheden van het online agendasysteem en probeer de functionaliteiten uit die je leiden naar een efficiënt afsprakenbeheer.