Blogs / Testimonials

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Testimonials11 november 2020Van lokaal naar nationaal

Door de noodgedwongen sluiting van de fysieke showrooms en garage, bleven veel klanten met vragen zitten en werd onze klantendienst overspoeld. Appoint zorgde voor een bijkomende video–integratie om de klanten zo goed mogelijk te blijven servicen. De perfecte oplossing dus!

BMW Beliën staat voor kwaliteit en service. Dankzij het familiale karakter van deze concessie is een persoonlijke relatie met de klant een evidentie. De uitzonderlijke klasse van BMW en de professionaliteit zorgen ervoor dat de medewerkers perfect voldoen aan de verwachtingen van de klanten.

Extra service bieden

De BMW-concessiehouder met vestigingen in Neerpelt en Lommel kwam terecht bij Appoint omdat ze op zoek waren naar een systeem waarmee klanten rechtstreeks een afspraak op afstand in de agenda van de verkopers konden inboeken. “Ik dacht aan het principe van de doktersafspraken en na enig opzoekwerk bleek dat Appoint hier al ervaring mee had.” Filip Weytjens, Sales Manager.

De perfecte oplossing

De aanleiding om op zoek te gaan naar het online agendabeheer, was de vraag van de klanten. Door de noodgedwongen sluiting van de fysieke showrooms en garage, bleven veel klanten met vragen zitten en werd onze klantendienst overspoeld. Appoint zorgde voor een bijkomende video–integratie om de klanten zo goed mogelijk te blijven servicen. De perfecte oplossing dus!

Communicatie met Appoint

“De service van Appoint verliep zeer vlot. Er werd telkens kort geschakeld en de aanpassingen gebeurden heel snel.” Filip Weytjens, Sales Manager. 

Share