Digitaal

On Point

https://appoint.be/wp-content/uploads/2021/09/check_70-2.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://appoint.be/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_04-1.png

PROFESSIONEEL AFSPRAKENBEHEER

Appoint-oplossing op maat!

Werk jij op afspraak, maar wil je geen kostbare tijd meer verliezen met het beheren, opvolgen en plannen van je agenda?

Met de Appoint online agenda ontzorgen we je volledig en kan jij je focussen op wat écht belangrijk is: jouw business!

Benieuwd hoe we on point blijven?

appoint, online agenda, Limburg, Oudsbergen, afsprakenbeheer, online afspraken
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

FACTS & FIGURES

01234567890012345678900123456789001234567890

agenda’s

0123456789001234567890012345678900123456789001234567890

gebruikers

012345678900123456789001234567890012345678900123456789001234567890

afspraken/maand

EEN PASSENDE OPLOSSING VOOR IEDEREEN

Appoint is een doeltreffende agenda software die er voor zorgt dat het afsprakenbeheer in je organisatie zeer sterk vereenvoudigt. Met andere woorden: je wordt volledig ontzorgd

Van een kleine dierenartsenpraktijk over een middelgroot verzekeringskantoor tot de hele organisatie binnen een gemeentebestuur of politiezone. Appoint beheert al meer dan 4.000 agenda’s in Vlaanderen en Wallonië.

Binnenkort ook de jouwe?

bt_bb_section_top_section_coverage_image

ONBOARDING

01Analyse

We kijken naar de customer journey en teamwork flow binnen je organisatie. We brengen je noden en vereisten in kaart en werken een implementatie op maat uit.

02Implementatie

Wij helpen jou met de implementatie van de Appoint-agenda. We zorgen voor een succesvolle integratie waar alle functionele en technische vereisten worden afgestemd.

03Rollout

Vlekkeloze uitrol van het agendasysteem, inclusief training door onze accountmanager en een follow-up meeting.

04Appoint Support

Ons support team staat steeds voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Hiernaast kan je ook 24/7 gebruik maken van onze online helpdesk die toegang biedt tot nuttige en technische informatie.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

DREAM TEAM

Together on point! Ontmoet ons jong en dynamisch team.

We zetten ons iedere dag in om nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen en gaan telkens de uitdaging aan om jullie nóg beter van dienst te kunnen zijn.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

ONZE APPOINT-BELIEVERS

Ze omvatten openbare diensten, dierenartsen, bank- en verzekeringsondernemingen, retail en zo ongeveer alles daartussenin.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

#AppointOnPoint

Blijf op de hoogte van het laatste Appoint nieuws, productontwikkelingen, tips en succesverhalen.
GDPR: Wat is het en waarom is het zo belangrijk voor jouw website?
18 mei 2022
GDPR: Wat is het en waarom is het zo belangrijk voor jouw website?
GDPR, we hebben er allemaal wel eens van gehoord. Als ondernemer of verantwoordelijke in een bedrijf is het dan ook heel belangrijk dat je de spelregels van GDPR goed kent. Maar wat is het nu precies? En waarom is het zo belangrijk voor je website?  
Het belang van SEO voor iedere onderneming
2 mei 2022
Het belang van SEO voor iedere onderneming
Een website is tegenwoordig bijna niet meer weg te denken. Logisch ook, aangezien we meer en meer online aanwezig zijn en op zoek gaan naar antwoorden. Een zoekmachine zoals Google is ons startpunt. Het is daarom dan ook belangrijk dat je goed scoort op Google en zo hoog mogelijk in de zoekresultaten komt te staan. Maar hoe begin je hieraan?
Online afspraken vs. afspraken via telefoon
4 november 2021
Online afspraken vs. afspraken via telefoon
Waarom zouden we zoveel tijd verliezen in administratieve taken als er tegenwoordig zoveel digitale alternatieven bestaan die je taken kunnen automatiseren?
Waar moet jouw website zéker aan voldoen?
4 november 2021
Waar moet jouw website zéker aan voldoen?
De wereld verandert snel, ook de onlinewereld. Websitebezoekers verwachten steeds meer, alles moet sneller werken en zoekmachines worden alsmaar slimmer. We hebben de meest belangrijke kenmerken van een goede website op een rijtje gezet!
Automatische antwoorden, een absolute MUST!
12 april 2021
Automatische antwoorden, een absolute MUST!
Je taken stapelen op en je e-mails blijven binnenstromen. Soms ben je gewoon niet in staat om alle berichten in je mailbox snel te beantwoorden. Klanten langer laten wachten is ook geen optie. De oplossing? Een automatisch antwoord!
Corona als motor voor de digitale transformatie
3 maart 2021
Corona als motor voor de digitale transformatie
Het blijft onwerkelijk hoe een virus als corona ons leven beïnvloedt. Covid-19 zette een enorme druk op onze samenleving, maar communiceren tijdens deze pandemie blijft cruciaal. Het gevolg van de lockdown en de afstandsmaatregelen? Digitalisering!

WHAT OUR CLIENTS SAY

In vergelijking tot onze vorige online agenda merken we dat de afspraken sneller geboekt worden. Dit is echt een vooruitgang! Zelf gebruik ik de agenda heel gemakkelijk tijdens een gesprek om direct met de klanten een afspraak in te plannen. De synchronisatie met onze privé-agenda’s gaat ook heel fijn.
Simone en RayTattoo shop
Wij gebruiken jullie agenda nu ongeveer twee jaar. Het is een heel gebruiksvriendelijk systeem. Zo kunnen we zelf of onze inwoners heel makkelijk via de website een afspraak maken. De burgers weten ook meteen welke documenten ze moeten meebrengen en ook wij zijn perfect voorbereid! Een win-win voor iedereen!
Politiezone Geel-Laakdal-MeerhoutPolitiezone
We zijn gestart met de online agenda van Appoint. We hebben de klanten hierover nog niet geïnformeerd en toch stonden er vandaag al een paar patiënten geboekt door de klant. Ze hebben het dus al gevonden! Bedankt voor de hulp!
Nele Van Den BoschDierenarts
Sinds ik gebruik maak van de Appoint online agenda is het werken veel aangenamer voor mezelf als voor de patiënten. De wachttijden zijn een heel stuk minder en ik bereik meer nieuwe klanten. Binnen de week maakt al 70% van de klanten een afspraak. Het systeem zelf is heel gebruiksvriendelijk. Ik als computerleek kan er heel gemakkelijk mee werken. Ook grote pluspunten zijn de app voor je smartphone, dat de klant niet moet inloggen en je snel kleine aanpassingen kan doen als je weinig tijd hebt. Kortom een vooruitgang voor mijn praktijk!
Valerie GielenDierenarts - DAP Argus
Ons bedrijf, luchthaven- en personenvervoer, te Leopoldsburg maakt bijna een jaar gebruik van deze gebruiksvriendelijke agenda. Elke chauffeur heeft zijn persoonlijke agenda met daaraan gekoppeld een tele-secretariaat vanwaar alles gestuurd wordt. Deze agenda is een meerwaarde voor onze firma en een absolute aanrader! Appoint, alvast bedankt voor de sublieme ondersteuning en service. Top!
Franky HauwytransLuchthaven- en personenvervoer Hauwytrans
Net uitgetest, en het werkt goed! Super, thanks mannen!
Fatih KoseHypnosepraktijk
Ik ben jullie agenda ondertussen een maandje aan het gebruiken en wilde toch even kwijt dat ik zeer tevreden ben! Het is zeer handig, de klanten vinden het gemakkelijk en een aanwinst. Zelf heb ik ook veel minder telefoonoproepen! Ik heb maar van 1 ding spijt… Dat ik het niet veel eerder aangekocht heb.
Kirsten DriesenDierenarts
Al onze verwachtingen werden ingevuld en het is simpelweg veel aangenamer werken. Wij zijn super tevreden.
Kris van der Maat Informatieambtenaar/Noodplanning Gemeente Stabroek
Onze website is ons digitaal visitekaartje. Appoint brengt onze visie keer op keer foutloos tot leven.
Loriana AllegrezzaZaakvoerder E-Volve
Eenvoudig in gebruik, zowel voor de burger als voor de medewerkers. Ook de koppelingen met de website zorgen voor een gestroomlijnde gebruikerservaring.
College van Burgemeester en SchepenenBocholt
Het resultaat mag gezien worden en het concept ook! Het is zelfs zo goed dat ons lokaal initiatief als BMW/MINI dealer werd opgemerkt door BMW Benelux. Het project gaat volledig uitrollen over heel België. Hier zijn we als BMW Beliën wel terecht fier op!
Filip WeytjensBeliën Automotive Group
Het resultaat is zoals wij hadden verwacht, namelijk top! We zijn zeer tevreden over Appoint!
Benny JookenPolitiezone LRH
We zijn zeer tevreden van de geleverde service. We kunnen steeds op de helpdesk rekenen bij vragen of aanpassingen. Er wordt telkens snel en met een gepaste oplossing gereageerd op onze vragen.
Lauren Van der Spurt en Stijn ClinckemalieMarketing Team Serry
We zijn zeer tevreden met het resultaat van het online agendabeheer!
William NelissenServices & Process Manager MediaMarkt
De combinatie van website en agenda hebben de overload aan telefoons fors doen dalen. Zowel de klanten als wijzelf van de dierenartsenpraktijk, zijn werkelijk zeer blij met de website. Klanten geven dat regelmatig aan dat het zo veel handiger is en vooral zeer gebruiksvriendelijk is. Zowel de opmaak van de website als het operationeel maken van deze website is enorm vlot én zeer snel verlopen. De communicatie was werkelijk top. Absolute aanrader op vlak van transparante communicatie, efficiëntie en klantvriendelijkheid. Een eerlijke, transparante en kei-goeie firma. Dank je wel hiervoor!
Sippi GeldofDierenartsenpraktijk Silvie Engelen
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image