bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Woning verkopen op afspraak?

Plan je afspraken efficiënt in met de Appoint online agenda

Door online interne/externe afspraken in te plannen, kan je efficiënter en constructiever te werk gaan.

 

 

Door de integratie van Google maps wordt de reistijd naar je volgende afspraak automatisch ingecalculeerd.

 

 

Liever online meetings? Via onze integratie met Microsoft Teams kan je op eender welk moment je vergadering virtueel inplannen.

 

 

Ontdek deze en alle andere functionaliteiten tijdens een virtuele rondleiding.

 

https://appoint.be/wp-content/uploads/2022/02/4a1aacc6-da7e-4d3f-ae4f-200da208bdb8-kopie.png

HEAR WHAT OUR CUSTOMERS HAVE TO SAY

Na een vakkundige toelichting hebben we niet geaarzeld om met Appoint in zee te gaan. Een goede en adequate service en snelle feedback op vragen bij problemen.
TEAM PALMERSdetails
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

APPOINTments made easy ✔️

Lockdown of niet, op afspraak werken met een online agendasysteem heeft in eender welke omstandigheden alleen maar voordelen. Denk maar aan al die uren die je aan de telefoon spendeert om afspraken in te plannen. Met de online agenda van Appoint kunnen je klanten zelf een afspraak boeken wanneer het jou én hen het beste past.

De Appoint online agenda genereert daarnaast ook automatisch kwaliteitsvolle leads.

https://appoint.be/wp-content/uploads/2022/02/bcc32109-49a8-4fa4-9a01-ba848987199c.jpg
https://appoint.be/wp-content/uploads/2022/02/2748144a-8b51-485b-bf51-e606a529d75d.jpg

Een systeem dat volledig op maat van je kantoor en medewerkers is uitgewerkt!

✔️Plan (indien nodig) virtuele (intake)gesprekken
✔️Integreer de online agenda op je website, social media en e-mail
✔️ Synchronisatie van je agenda(‘s) die je altijd en overal kan raadplegen
✔️ Klanten ontvangen een automatische herinnering
✔️ Een georganiseerde en efficiënte ontvangst voor je klanten
✔️ Bespaar kostbare tijd voor andere taken

Appoint, uw partner

Als marktleider in online agendabeheer voor niet-medische beroepen is het ons doel om aan elke klant een flexibel en uitgebreid systeem voor te stellen dat het best bij zijn zaak, organisatie of instelling past.

Steunend op onze jarenlange ervaring zijn we op vlak van drie pijlers actief:

▫️professioneel afsprakenbeheer

▫️hosting & domeinnamen

▫️websites

Door de meest innoverende trends op de voet te volgen, blijven we de vinger aan de pols houden om de meest recente technologieën toe te passen en de applicatie regelmatig te updaten en verbeteren.

Benieuwd naar ons online agendasysteem, volledig op maat van je autogarage of concessie?

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image