Blogs / Testimonials

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Testimonials4 november 2020

GOED nieuws!

Carolien Cox, marketeer bij Goed, was op zoek naar een online systeem zodat klanten zelf een afspraak konden inplannen via de website. Ondertussen, 7 jaar later, zijn ze nog steeds een tevreden klant bij Appoint.

Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. Bij Goed kan je terecht voor professioneel advies en oplossingen op maat. Door samen te werken en krachten te bundelen, bieden de medewerkers van Goed een divers gezondheidsaanbod aan. Van geneesmiddelen tot hooroplossingen, van mobiliteit tot comfort. Samen leveren ze producten en diensten aan die een positief verschil maken in ieders leven.

Het uitgebreid zorgnetwerk bestaat uit: Goed Apotheek, Goed thuiszorgwinkel en Goed hoorcentrum. Met een zestigtal winkels kan iedereen in Vlaanderen terecht bij deze toffe onderneming in de zorgsector!  Als dat niet GOED is?!

Al 7 jaar klant

Goed is terecht gekomen bij Appoint via GoogleCarolien Coxmarketeer bij Goed, was op zoek naar een online systeem zodat klanten zelf een afspraak konden inplannen via de website. Ondertussen, 7 jaar later, zijn ze nog steeds een tevreden klant bij Appoint. “Het doel van de online agenda van Appoint is een extra service te bieden aan de klant. Ook de medewerkers van de klantendienst zijn minder belast door het online agendabeheer” – Carolien Cox

Geen vraag is te veel

De communicatie tussen Goed en Appoint verliep zeer goed“Bij elke vraag konden we steeds terecht bij hun helpdesk. We zijn heel blij dat we met Appoint in zee zijn gegaan. Het resultaat is top!” – Carolien Cox

Share