Na een online meeting met Appoint kregen we binnen de 24 uur een ‘go’ van onze directie. Enkele dagen later hadden we onze afsprakenmodule die volledig aan onze eisen voldeed.
Mondeolaan 2D Bus 3, 3600 Genk
+32 (0) 89 39 08 39
Na een online meeting met Appoint kregen we binnen de 24 uur een ‘go’ van onze directie. Enkele dagen later hadden we onze afsprakenmodule die volledig aan onze eisen voldeed.
Je taken stapelen op en je e-mails blijven binnenstromen. Soms ben je gewoon niet in staat om alle berichten in je mailbox snel te beantwoorden. Klanten langer laten wachten is ook geen optie. De oplossing? Een automatisch antwoord!
Zowel wat het totale product, als kostprijs, als de flexibiliteit betreft, voldeed Appoint compleet aan onze wensen. Dit heeft ervoor gezorgd dat we voor deze leverancier hebben gekozen.
Het blijft onwerkelijk hoe een virus als corona ons leven beïnvloedt. Covid-19 zette een enorme druk op onze samenleving, maar communiceren tijdens deze pandemie blijft cruciaal. Het gevolg van de lockdown en de afstandsmaatregelen? Digitalisering!
Lukt het jou om je agenda steeds 100% nauwkeurig bij te houden? Of heb je overal reminders liggen en loop je zo af en toe wel eens een afspraak mis? Al eens aan een online systeem gedacht om je afspraken te managen?
Zowel wat het totale product, als kostprijs, als de flexibiliteit betreft, voldeed Appoint compleet aan onze wensen. Dit heeft ervoor gezorgd dat we voor deze leverancier hebben gekozen.
Door de noodgedwongen sluiting van de fysieke showrooms en garage, bleven veel klanten met vragen zitten en werd onze klantendienst overspoeld. Appoint zorgde voor een bijkomende video–integratie om de klanten zo goed mogelijk te blijven servicen. De perfecte oplossing dus!
Carolien Cox, marketeer bij Goed, was op zoek naar een online systeem zodat klanten zelf een afspraak konden inplannen via de website. Ondertussen, 7 jaar later, zijn ze nog steeds een tevreden klant bij Appoint.
Kevin kon vaak geen telefoons meer opnemen omwille van tijdsgebrek. Door de drukte in de praktijk was het niet meer evident om alle inkomende telefoons te beantwoorden en afspraken telefonisch in te plannen. Dit was dan ook de voornaamste reden om op zoek te gaan naar een slimme oplossing voor het agendabeheer.
JOJO Systems hoeft zich geen zorgen meer te maken om de afspraken voor het onderhoud van zijn/haar klanten. “Appoint heeft zeer goede resultaten geleverd. Door de vlotte communicatie en de snelle service waren er nooit problemen of klachten.